small group training

Uurrooster groepslessen

VANAF 06/09/2021

Wat? Waar? Wanneer?
Maandag Indoor Cycling Sporthal, Tielt-winge 19:30U - 20:30U
Cross-Workout Sporthal, Tielt-winge 20:40U - 22:40U
Dinsdag Bodystrike Sporthal, Tielt-winge 19:30U - 20:30U
Pump up your Body Sporthal, Tielt-winge 20:30U - 22:30U
Donderdag Figuurtraining Sporthal, Tielt-winge 19:30U - 20:30U
Pump up your Body Sporthal, Tielt-winge 20:30U - 22:30U
Zondag Bootcamp Heldenstraat 21, Gelrode 09:30U - 10:30U

BODY STRIKE

Wil je werken aan je conditie en op korte tijd vet verbranden, dan is Body Strike
zeker iets voor jou. 

Als boksen, stampen, squaten en vooral knallen op zeer opzwepende muziek, dan is deze les zeker iets voor jouw.

Fun beleven, sociaal contact en bewegen op je eigen niveau staan hier centraal.

PUMP UP YOUR BODY

Dit is een les om kracht op te bouwen en je spieren een betere aflijning te geven.

Verschillende aspecten zoals spieropbouw, kracht, spieruithoudingsvermogen, coördinatie, … komen allemaal aan bod. 

Je werkt met een weerstand naar eigen keuze in de vorm van gewichtsschijven en een barbell. Alle spiergroepen zoals: benen en billen, borst, armen en schouders, rug en buik komen aan bod en worden stevig op de proef gesteld. Bij deze workout kan geen enkele spiergroep, ontsnappen aan een stevige belasting. Dit alles doen we met opzwepende muziek. 

De vormen van je lichaam en spieren zullen veranderen door het trainen van spieruithouding.

FIGUURTRAINING

Ideaal voor het werken aan je Buik, Billen en Borst.

Deze training wordt voorafgegaan door een goede warming up, zodat je bloedsomloop goed op gang komt. 
Hierna wordt er getraind met lichte gewichtjes van max. 1 of 2 kg. naar keuze. 
Ook wordt er gewerkt met dynabands, minibands en kleine stability-ballen. 

Op deze manier gaan we nadruk leggen op bepaalde spiergroepen zodat ze meergaan aflijnen en steviger worden. Je gaat hier wel niet van uitzetten doordat er teveel herhalingen worden gemaakt met lichtere weerstanden. 

Het doel van deze les is verstevigen, krachtuithouding trainen en aflijnen van specifieke spiergroepen.

CROSS-WORKOUT

Dit is een ultieme workout, waarbij we gaan werken in circuitvorm.  

Deze les gaat je uithouding, stabiliteit, doorzettingsvermogen en krachtuithouding verbeteren.  
Cross-Workout heeft het allemaal, we werken in een doorschuifsysteem aan verschillende standen met veel verschillende materialen.   

Het is een zeer intensieve training maar je voert alle oefeningen uit op je eigen niveau.

BOOTCAMP

Hou je van je grenzen verleggen, zweten als een beest, met traktorbanden en autobanden sleuren, ben je niet bang om een battlerope vast te nemen en te knallen op je eigen niveau, dan is bootcamp echt iets voor jouw. 

 Je gaat je spieren versterken en aan je conditie werken.  Ben je een beginneling of ben je al een echte sportfanaat, dan zorgen we voor differentiatie in de les, zodat iedereen op zijn eigen niveau kan deelnemen.  

Deze intense workout van 1uur zal ervoor zorgen dat je nog enkele uren na je training blijft naverbranden en dat je spieren nog enkele dagen zullen nagenieten.  

Ook teambuilding, fun beleven in groep, per 2 of individueel werken komen hier aan bod.

TARIEVEN  SMALLGROUPTRAINING
"THE SPARTAN"

90 EUR/10-BEURTENKAART

170 EUR/20-BEURTENKAART

250 EUR/30-BEURTENKAART

10 EUR/LOSSE BEURT

* BEURTENKAARTEN ZIJN 1 JAAR GELDIG EN KUNNEN NIET DOORGEGEVEN WORDEN/MET BEURTENKAARTEN KAN JE DEELNEMEN AAN ALLE GROEPSLESSEN, MITS RESERVERING!

1 GRATIS PROEFBEURT MITS RESERVERING